Cu masina la Babele si Sfinx


Din seria drumurilor cu trans de la noi din tara, acum ceva timp am fost si pe Transbucegi, soseaua ce merge in muntii Bucegi si se desparte la un moment dat, o varianta ducand la lacul Bolboci si cealalata la cabana Piatra Arsa si de acolo mai departe la Babele si la Sfinx.
Sfinxul din Muntii Bucegi
Sfinxul din Muntii Bucegi
Cu masina am mers pana unde am gasit asfalt, pana la cabana Piatra Arsa, chiar daca drumul aparea inchis circulatiei. Bineinteles ca asta nu a impiedicat pe nimeni sa se aventureze cu masina pe soseaua ingusta, inca neterminata, dar cu peisaje superbe.
De la Piatra Arsa se putea ajunge cu jeepul chiar pana la Babele. Noi am preferat sa facem o plimbare de o ora pe jos pana la cabana denumita dupa pietrele sub forma de ciuperci sculptate de vant - Babele. Cativa metri mai incolo vantul a daltuit o alta forma interesanta - Sfinxul.
Am fi vrut sa mergem si mai departe de acolo, spre Crucea de pe Caraiman sau chiar pe varful Omu, dar ne-am oprit sa admiram peisajul, promitand sa ne intoarcem pentru alte trasee in Bucegi. Sa vedem pe cand...






Etichete: , , ,