Puncte de belvedere pe insula Corfu

Frumusetea insulei Corfu nu este data de multitudinea de plaje (unele sunt chiar neatragatoare), ci de varietatea formelor de relief, ea reprezentand o combinatie de mare si munte. Am gasit aici si plaje frumoase si drumuri de munte si cateva puncte de belvedere in care privelistea te face sa-ti dai seama de ce vin turistii in Corfu.
Paleokastrita de sus
Paleokastrita de sus
In plimbarile noastre pe insula Corfu, punctele de belvedere pe care le-am intalnit, excelente pentru fotografii de revista si peisaje care-ti taie rasuflarea au fost:
 

1. Satul Lakones:

Am ajuns in Lakones dupa un drum intortocheat si ingust pe serpentine. Cocotat sus pe munte el ofera o priveliste superba asupra golfului Paleokastrita, pe care il tot vedeam in stanga drumului. De cum am intrat in sat, am tras in prima parcare intalnita si ne-am oprit la o terasa titpic greceasca, cu un balcon ce dadea chiar spre Paleokastrita.
Balcon spre mare in Lakones, Corfu
Balcon spre mare in Lakones, Corfu
 

2. Drumul de la Prinilas la Agios Georgios Nord:

Din Lakones drumul urca pana intr-un punct din care se zareste castelul vechi Angelokastro si apoi coboara spre Agios Giorgios. Pe portiunea de coborare sunt cateva locuri in care turistii se opresc pentru a vedea de sus golful Agios Giorgios si plaja lunga care il inconjoara.
Vedere spre Agios Giorgios Nord, Corfu
Vedere spre Agios Giorgios Nord, Corfu
 

3. Canal d’amour:

Fiind una dintre recomandarile de top din Corfu, ne-am dus special in nord ca sa vedem Canal d’amour. Ne-am cocotat pe pietrele care il inconjoara si, mai mult decat canalul, ne-a atras imaginea marii vazuta de la inaltime cu azurul ei de Grecia.
 

4. Plaja Logas din Peroulades:

Nu am coborat pana la ea, dar am intrat prin terasa care o pazeste de sus si ne-am avantat in balconul de sticla de unde se poate vedea in toata splendoarea ei. Nu este o plaja de stat pe ea, dar este de admirat.
Plaja Logas din Peroulades, Corfu
Plaja Logas din Peroulades, Corfu
 

5. Peninsula Kanoni:

In capatul peninsulei sunt 2 puncte de belvedere: de la cafeneau din varf, de unde se pot admira cele 2 manastiri construite parca in mare (Vlacherna si Pontikonisi) si de pe digul ce leaga peninsula de restul insulei. Digul este o locatie perfecte pentru a admira avioanele care aterizeaza in apropiere.
Sunt cateva locuri la inaltime in Corfu, puncte de belvedere de unde se vad privelisti de vis. Nu le-am cautat special, dar cand am nimerit vreunul ne-am oprit si ne-am bucurat de ce a putut sa ne ofere.

Etichete: , ,