Cele mai bune plaje din Corfu, Grecia

In primele zile cand am ajuns in Corfu, obisnuita cu plajele nisipoase si apele cristaline ale Greciei, am fost putin dezamagita de insula si eram convinsa ca nu merita sa vii aici pentru plaja. Am continuat insa sa-i vizitam in fiecare zi alt coltisor. Abia ajunsa acasa mi-am dat seama ca de fapt Corfu inseamna varietate, un mix din toate astfel incat sa nu te plictisesti si sa poti gasi cea mai buna plaja pentru orice activitate.
Plaja din Kassiopi, Corfu
Plaja din Kassiopi, Corfu
 

Cele mai bune plaje cu nisip din Corfu:

Plaja Sidari

Este destul de ingusta si aglomerata, are putin nisip, dar intrarea in apa este foarte lina, ceea ce o face potrivita pentru familiile cu copii. Apa in aceasta zona seamana mult cu cea din Mamaia.
 

Plaja Agios Georgios Nord

Am vazut-o prima data de departe din munti si cand am pasit pe ea nu mai vroiam sa plec de acolo. Are nisip fin, auriu, este partial amenajata cu umbrele si sezlonguri, este lata si intrarea in apa frumos colorata este cu nisip. Punctul forte este privelistea din jur, plaja fiind incadrata de munti.
 

Plaja Glifada

A fost prima plaja cu nisip pe care am poposit si am fost foarte incantata de ea. Nisipul este fin, intrarea in apa lina si cele cate pietre mari imprastiate ici-colo ii dau un aspect exotic. Din pacate am prins apa foarte rece si nu am putut sa fac baie.
 

Plaja Agios Giorgios Sud

Este o alta plaja cu nisip fin si apa curata si limpede, nu foarte lata, dar destul de lunga. Intrarea in apa este lina, cu nisip. Ea se continua cu o alta plaja cu dune de nisip.
 

Cele mai bune plaje din Corfu pentru snorkeling:

Nu am gasit in Corfu un loc in care sa vedem o mare varietate vietati marine la snorkeling, dar am ajuns pe cateva plaje mai pietroase care ne-au permis sa admiram cateva specii de pesti si plante subacvatice.
 

Plajele Kouloura si Kalami

Sunt 2 plaje situate una langa alta, ambele cu un amestec de pietre si nisip, cu cativa pomisori care fac umbra naturala si cu intrarea abrupta in apa. Cele cateva stanci de pe margine si apa cristalina le fac potrivite pentru snorkeling, desi varietatea de pesti nu e mare.
 

Plaja Kassiopi

Desi am descoperit-o abia in ultima zi, a fost printre plajele mele preferate in Corfu. Este impartita intre 2 golfulete, are pietricele mari, albe, amintindu-mi de Marble beach din Thassos, iar apa are o culoare superba. Intrarea in apa este abrupta, iar golfuletele sunt incadrate de pietre. Cred ca aici am vazut cei mai multi pesti.
 

Plaja Paleokastritsa

Situata in faimoasa statiune Paleokastrita, plaja cu acelasi nume are un amestec de nisip de pietricele. Este incadrata de stanci pe margine, iar apa, desi foarte rece aici, are una dintre cele mai frumoase culori intalnire in Corfu – un verde smarald combinat cu azur. Paleokastrita fiind o statiune destul de animata ne-a permis sa avem activitati si la pranz cand soarele ardea prea tare - excursii cu barcuta prin golf si o vizita la acvariu.
 
 

Cele mai bune plaje din Corfu pentru priveliste:

Am poposit in Corfu pe cateva plaje pe care nici nisipul nu era de invidiat, nici apa nu avea vreo culoare deosebita, dar privelistea de pe ele ne-a facut sa le dedicam cate jumatate de zi.
 

Plaja Garitsa

Este o plaja cu pietre si intrare abrupta in apa. Singurul aspect demn de luat in seama la ea este apropierea de Corfu town care ii ofera o priveliste de vis asupra orasului si a portului, fiind asemanata cu plaja din Nisa.
 

Plaja Dassia

Fiind cazati in apropiere de Corfu town am incercat intai plajele din preajma. Plaja Dassia este cu pietricele, este destul de libera, cu o intrare lina in apa, dar cu mal si alge pe fund. Am intrat o singura data sa fac baie dar malul m-a convins sa ies repede. Am apreciat insa privelistea cu dealuri verzi si vilute rasfirate printre copaci.

Canal d'amour

Situat in statiunea Sidari, Canal d’amour este unul dintre cele mai cunoscute obiective turistice din Corfu. Are o plaja foarte mica si foarte aglomerata si, desi vroiam sa facem si noi o baie ca sa verificam legenda cu dragostea vesnica a cuplurilor ce inoata impreuna aici, aglomeratia nu ne-a permis decat sa facem cateva poze. Apa intr-adevar are aici culoarea Greciei: albastru-turcoaz si te imbie sa sari in ea de pe stancile abrupte.
 

Plaja Logas

Cunoscuta ca si plaja apusului, este unul dintre locurile secrete, dar magice din Corfu. Este incadrata de 2 pereti de stanca de care apa albastra se loveste in valuri. Ea poate fi admirata de sus, dintr-un balcon de sticla, iar privelistea, mai ales la apus, iti taie respiratia. Nu am coborat sa facem baie, dar ce am vazut mi-a fost de ajuns ca sa-mi ramana in suflet.

Alte plaje pe care am poposit in Corfu:

 

Plaja Barbati

Am citit despre ea ca este premiata cu Blue flag pentru curatenie, dar fiind foarte aglomerata nu ne-am oprit sa stam aici. Este o plaja cu pietre, destul de ingusta si cu intrare abrupta in apa.

Plaja Kanoni

In apropiere de Corfu town am coborat intr-o seara si pe plaja din capatul statiunii Kanoni. Am gasit acolo o plaja cu nisip si pietris, cu intrare lina in apa, dar mal pe fund. Am ajuns repede de acolo la Manastirea Vlacherna si am admirat si Insula soricelului din apropiere.Din intamplare, am nimeri pe o plaja Kanoni in Kassiopi si ulterior mi-am dat seama ca ce am gasit in statiunea Kanoni nici macar nu este marcata ca si plaja.
 
Dupa atatea locuri vizitate in Corfu, am ajuns la concluzia ca insula ofera plaje pentru toti vizitatorii ei: pentru iubitorii de nisip si apa curata, partea de vest a insulei cred ca este potrivita, pentru cei amatori de peisaje frumoase si diverse, nordul insulei este recomandat si pe cei veniti in cautare de obiective turistice, dar mai putin de plaje frumoase, estul insulei ii asteapta.

Etichete: , ,