Pensiunea Mary Lou 4* - atentie la detalii in Alba Iulia

In turul nostru prin Romania am vrut neaparat sa facem o oprire si la Alba Iulia. Nu a fost prima oara cand am ajuns aici, dar dupa o vizita acum cativa ani in cetatea inca in constructie si dupa 1 decembrie sarbatorit romaneste, dar cam aglomerat aici, am vrut sa vedem cetatea in tihna, asa cum este ea intr-o zi obisnuita. A fost si prima oara cand am innoptat in Alba Iulia si am ales sa stam la pensiunea Mary Lou 4*.
Pensiunea MaryLou 4* din Alba Iulia
Pensiunea MaryLou 4* din Alba Iulia

Cum a fost la Mary Lou in Alba Iulia? 


Am ajuns in cetate destul de devreme si am folosit jumatate din zi pentru a o explora pe indelete. Cand frigul de martie ne-a inghetat suficient si picioarele au inceput sa doara de la atata plimbare, ne-am indreptat spre cazare. Cladirea pensiunii Mary Lou din Alba Iulia este moderna fiind construita in 2008 pe locul unei case batranesti, dar inauntru este decorata in stil clasic, cu accente de conac boieresc: balustrada din fier forjat, receptie din lemn masiv si camere mari. 
In faza constructiei s-a adus in discutie posibilitatea de a o face gradinita. A ramas intr-un final pensiune cu 8 camere foarte mari (aproximativ 40 mp cu baie). Veniti de afara inghetati ne-a surprins placut caldura din camera si atmosfera de iatac de domnita. Mobilele sunt masive, patul mare, materialele folosite pentru decor sunt grele, decorate cu fir auriu. Si totul este aranjat cu multa atentie la detalii. Baia este pe masura camerei - spatioasa, curata si dotata cu tot ce este nevoie. 
Cand am ajuns nu am gasit-o pe doamna Mary Lou si ulterior am aflat ca ea nici nu exista. Numele pensiunii vine de la cei doi copii ai familiei care o detine - Maria si Luca. Atentia la detalii ce se observa in toata pensiunea este evidenta in special la micul dejun. Acesta este servit in sala de mese de la subsol si pe langa preparatele clasice, oulale ne-au fost preparate la cerere, asa cum ne plac. Un storcator de fructe este folosit de cei care prefera sucurile naturale dimineata si pe fiecare masa, in loc de solnita obisnuita, este rasnita de sare cu sare roz de Himalaya. 
Pensiunea este frecventata de sectorul business in timpul saptamanii. Turistii, atat cei straini cat si cei romani, vin mai degraba in weekend. Familiile cu copii prefera sa innopteze la Mary Lou in Alba Iulia pentru camerele mari si canapeau extra din camera. Grija pentru clienti se observa si in serviciile pe care le mai ofera pensiunea (sauna) sau in colaborare cu alti furnizori: transport la aeroport, tururi ghidate prin cetate si excursii in zona. 


De ce ne-am oprit la Mary Lou in Alba Iulia? 


Alba Iulia este un oras care incepe sa infloreasca din punct de vedere turistic. Pe langa cetate care a devenit un important punct de atractie, orasul este in centrul unei zone numai buna de explorat in excursii de o zi: Turda si salina ei, Hunedoara cu Castelul Huniazilor, zona Hategului, cetatile din muntii Orastiei, valea Aiudului cu frumusetile naturale si cate si mai cate! Si dupa atata umblat ziua, seara este placuta sa ma intorc intr-o camera primitoare unde sa-mi incarc bateriile pentru noi explorari si pensiunea Mary Lou din Alba Iulia ne-a oferit tot ce am avut nevoie si mai mult! 

Nota: Acest articol face partea din proiectul „Turul Romaniei in pensiuni si hoteluri de lux”. Scopul proiectului a fost creare unui tur pentru explorarea Romaniei si vizitarea pensiunilor si hotelurilor alese pentru cazare in acest circuit, cazari de 4 sau 5 stele. Puteti experimenta turul Romaniei pe flio.ro.

Etichete: , , ,