Autoworld, muzeul masinilor din Bruxelles

In Bruxelles exista un loc magic, un taram de basm pentru baieti, dar mai putin atragator pentru fete – Autoworld. Ca sa va faceti o imagine clara asupra ce inseamna Autoworld imaginati-va pavilionul H umplut cu masini si alte mijloace de transport particulare, din cele mai vechi timpuri.
Muzeul Autoworld din Bruxelles
Muzeul Autoworld din Bruxelles
Stiam ca pentru baieti va fi o incantare si am avut dreptate! Planuisem sa vizitam Autoworld intr-o ora si nu le-am spus nimic despre includerea lui in program (nici nu stiau ca exista asa ceva in Bruxelles!). Ajunsi acolo au ramas atat de placut surprinsi incat am iesit abia dupa trei ore. 
Biletele le-am cumparat de la intrare si am constatat ca muzeul nu avea atat de multi vizitatori. Masinile erau ordonate in functie de locul ocupat in istorie si am vazut de la trasuri vechi pana la primele biciclete si masini din toate vremurile. Acasa am constatat ca aveam pe aparat poze cu aproape fiecare masina din expozitie! Fetele erau plictisite deja dupa primele modele, dar incantarea baietilor crestea cu fiecare pas facut. Dupa primele 10 mi se pareau toate la fel si nu intelegeam exclamatiile extaziate din spatele meu la vederea unei alte masini. 
Cu greu am reusit sa plecam de la Autoworld! Ne-am oprit scurt in fata imensei porti din parcul Cinquantenaire in care se afla si Autoworld si am luat-o apoi grabit la pas spre Mini Europa.


Harta pentru a ajunge la Autoworld in Bruxelles:

Etichete: , ,