Am descoperit Belgia!

Ati plecat vreodata intr-o calatorie cu asteptari joase, cu gandul ca aruncati banii pe fereastra, ba chiar cu un usor regret ca ati ales gresit cand puteati sa vedeti ceva interesant? Eu pana la Belgia, nu. Chiar daca plecam pana la Mogosoaia a 100-a oara tot ma bucuram! In Belgia, in schimb, am plecat cu inima stransa...

Peisaj din Belgia
Peisaj din Belgia
Mergand pe acelasi principiu, „care este cea mai ieftina destinatie pe care nu am vazut-o”, iarna trecuta am inceput sa planificam un city-break si am ales Bruxellles. Cand am inceput sa spunem printre prieteni ca plecam la Bruxelles, cei care fusesera ne incurajau cu un simplu „dragut!”, cei care nu fusesera (surprinzator!) ne asaltau cu intrebari „Dar ce sa faceti acolo? Ce e de vazut? Acolo ploua mereu! E urat!”. Dupa cateva astfel de intalniri concluzia era trasa deja: „Belgia este naspa si noi aruncam banii pe geam in loc sa fi mers intr-un loc mai frumos!” 


Cum este Belgia de fapt?

Ne-am urcat in avion cu cele mai joase asteptari cu care am plecat vreodata la drum! Am aterizat pe Charleroi si de acolo am luat un autocar care ne-a dus pana la gara din Charleroi si apoi trenul pana in Bruxelles. Daca va intereseaza mai multe detalii despre cum se ajunge de la Charleroi in Bruxelles, le puteti gasi aici.
Ce am gasit in Belgia? Am gasit pajisti verzi, intinse, vacute albe cu pete negre rumegand linistite, casute cochete de caramida cu flori la geam, parca eram intr-o reclama tv! Nu se potrivea cu imaginea pe care mi-o facusem, dar asta ma bucura.

Ce poti face in Belgia?

Am avut 4 nopti la dispozitie in aceasta tara asa ca am ales sa petrecem doua nopti in Bruxelles si inca doua in Brugges, iar timpul ni l-am impartit astfel incat:
1. Sa savuram bunatatile culinare belgiene
2. Sa vizitam toate obiectivele principale din centrul Bruxelului
3. Sa vedem toti 3 pisaciosii celebri din oras
4. Sa ajungem in cartierul european
5. Sa bifam Autoworld pentru baieti
6. Sa ne plimbam prin Mini Europa si pe langa Atomium
7. Sa vizitam Ghent
8. Sa ne pierdem pe stradutele din Bruges
9. Sa admiram privelistea Marii Nordului la Oostende (cea mai lata plaja pe care am vazut-o vreaodata!)
Concluzia dupa o vacanta in Belgia: tara asta este superba, este un diamant turistic nedescoperit si nu inteleg de ce nu este promovata si laudata mai mult. Nu am vizitat locuri ascunse (desi m-as intoarce oricand pentru a le descoperi), ci trasee turistice clasice, dar am descoperit un amestec de cladiri impresionante, obiective interesante si peisaje rapitoare. O recomand din toata inima!

Etichete: ,