5 Destinatii pentru vacanta de 1 decembrie

Stiu, stiu, de 1 decembrie e frig, de 1 decembrie e urat, uneori ploua, alteori ninge si doar in rare cazuri este frumos. Daaar...
1. 1 decembrie este Ziua Romaniei (mi-ar fi placut sa fie in vara, dar este prea important evenimentul sarbatorit)
2. 1 decembrie este zi libera si
3. Din 2015 si 30 noiembrie este zi libera
Poate Barcelona de 1 decembrie?
Suficiente motive ca sa ma bucur de vacanta de 4 zile si sa nu mai stramb din nas la gandul ca 1 decembrie inseamna inceputul iernii. Ma mobilizez din timp si niciodata nu raman acasa, oricat de urat/ frig/ nasol e afara! Am fost harnica si mi-am facut chiar o lista cu activitati pe care le-as putea face si destinatii in care as putea sa-mi petrec Ziua Romaniei:

1. Bucuresti pentru parada de 1 decembrie:

Imi plac uniformele, imi plac cantecele militare si paradele in general. De fiecare data cand 1 decembrie m-a prins in Bucuresti (si asta s-a intamplat doar de vreo 2 ori), am iesit din casa pentru a vedea in direct parada!


2. Un city break intr-un oras european:

4 zile sunt suficiente pentru a vedea un oras si nu ma deranjeaza deloc sa-mi incep iarna pe meleaguri straine. Cel mai reusit 1 decembrie (si cel mai friguros!) l-am petrecut la Paris.

3. Spa intr-un hotel la munte:

Predeal, Poiana Brasov sau orice alta statiune - cand ploua sau ninge afara parca mai mult ma bucur de o sauna uscata sau de un masaj relaxant! Am o satisfactie imensa cand ma uit la fulgii de zapada dintr-o piscina incalzita si stiu ca frigul nu ma poate atinge.

4. O plimbare prin Sighisoara

De cand a fost refacuta, nu cred ca am ajuns vreodata in Sighisoara si sa zic ca nu imi place. De fapt, nu stiu cum se face, ca imi abat drumul pe acolo cu orice ocazie, iar cele 4 zile din vacanta de 1 decembrie se pot umple cu plimbari in zona – Cetatea Sighisoara, Racos, Viscri sau spre Sibiu – Valea Viilor, Medias, Slimnic etc.

5. Bai termale de 1 decembrie

E placut la spa cand e frig afara, dar si mai frumos este sa faci baie chiar in frig, sa zaci relaxat in bazinele cu apa termala si sa te ninga, simtind rece si cald, cald si rece concomitent. Inca nu am avut ocazia sa fac asta, dar e pe lista si Baile Felix sunt deja alese pentru cand ma voi decide sa experimentez ninsoarea intr-un bazin fierbinte.
Am 5 variante din care sa aleg. Parada din Bucuresti cred ca imi va simti lipsa anul acesta pentru ca 4 zile libere inseamna musai plecare. Nu mi-am ales inca destinatia, dar 1 decembrie stiu ca ma va prinde pe drum. Voi v-ati decis ce faceti in vacanta de 1 decembrie?

Etichete: , , ,