7 Concluzii despre Andaluzia dupa vacanta petrecuta acolo

Am vizitat Andaluzia (atat cat am reusit din ea), am gustat-o, am simtit-o din plin, m-am lasat incantata de ea si, la final, am tras si concluziile:

1. Andaluzia nu se poate vizita in doar 4 zile; in 4 zile poti face un maraton prin ea cat sa-ti faci o idee despre potentialul ei si sa-ti deschida apetitul pentru mai mult
Piata in Ronda
Piata in Ronda
2. Oricat de scurta ar fi vizita in Andaluzia este musai sa includa:
-palatul Alhambra de Granada
-catedrala-moschee Mezquita din Cordoba
-Piata di Spania si Real Alcazar din Sevilia
-un pueblo blanco

3. Daca as fi avut mai mult timp as mai fi vrut sa vad:
-putin din Malaga
-Gibraltar, renumit pentru maimutele care se plimba libere pe strazi
-Camera obscura din Sevilia
-manastirea Cartuja din Granada
-cartierul Albaicin din Granada, mai pe indelete
-Juzcar, satul albastru al strumfilor
-Camino del rey, dar de departe pentru ca nu sunt atat de amatoare de adrenalina

4. Andaluzia se gusta si este delicioasa! Cred ca este vacanta in care am mancat cel mai bine!

5. Andaluzia este fierbinte! Noi am prins 30 de grade la final de octombrie, deci nu-mi pot imagina cum este vara aici si nici nu vreau sa stiu! Primavara si toamna mi se par cele mai bune perioada pentru confortul termic necesar in excursiile incarcate.

6. Andaluzia inseamna experiente - spectacole de tot felul (neaparat unul de flamenco!) si alte experiente interesante (o corida cu tauri pentru amatori, fiind printre putinele zone in care acest tip de divertisment mai este legal).

7. Pentru Andaluzia este nevoie de picioare antrenate. Satele si orasele au fost construite cand oamenii nici nu visau automobile, asa ca cel mai bine pot fi strabatute pe jos. In plus, centrul oraselor este foarte neprimitor pentru masini.

Am asteptat si planuit vacanta asta cu lunile. Am plecat cu asteptari uriase in Andaluzia si cu mult entuziasm. M-am intors indragostita iremediabil de acea zona si m-as intoarce oricand acolo.
V-am convins ca merita? www.fliotravel.ro

Etichete: , ,