Andaluzia: Unde se mananca bine in Granada

In toata Andaluzia se mananca bine si se bea si mai bine! Nici Granada nu face exceptie de la aceasta regula, asa ca nu ne-a fost greu sa gasim bunatati aici. Partea si mai interesanta: tapas (gustarile servite cand comanzi ceva de baut) sunt gratuite!
Tapas in Granada
Tapas in Granada
Ajunsi seara in oras, am iesit intr-o scurta plimbare pe Gran Via de Colon si am intrat in primul barulet dragut pe care l-am gasit: La Bodega de Gran Via. O alegere excelenta aceasta locatie – decor cochet, tapas gustoase si gratuite si o sangria dementiala!
Proprietara hotelului la care am stat ne-a recomandat sa merge si pe strazile , recunoscute pentru varietatea de tapas! N-am reusit insa sa ajungem pana acolo. Micul dejun l-am luat la cafeneau de la intrarea in Alhambra – scump si deloc satisfacator.
La pranz ne invatasem minte si am cerut recomandari inainte sa alegem ceva. Am ajuns astfel pe Calle de los reyes catolicos, in restaurantul La cueva. Majoritatea restaurantelor aveau meniul zile in jur de 10 euro, meniu ce includea aperitiv, fel principal, bautura si desert sau cafea. Am luat meniul zilei la La Cueva, pe care ni l-am compus singuri dintr-o varietate de aperitive si feluri principale si am plecat de acolo ghiftuiti si incantati de toate bunatatile pe care le incercasem.
Daca am mai fi ramas cateva zile in Granada am fi luat la rand toate felurile din meniul La Cueva atat de mult ne-a placut mancarea! Pentru o zi in Granada doua restaurante excelente din trei incercate este chiar un record! Pana la urma mitul este real: spaniolii stiu sa manance!

Etichete: , , , ,