Andaluzia: Parcare gratuita in Granada

Pentru turul din Andaluzia ne-am inchiriat o masina destul de ieftina de pe aeroportul din Malaga. Citisem ca transportul public este problematic, iar pentru maratonul planuit aveam nevoie de mobilitate. Mai citisem si ca parcarile in orasele din Spania si implicit in Granada sunt problematice, dar mi-am zis ca ne-om descurca noi cumva! Si cu mici batai de cap, ne-am descurcat pana la urma.
Parcheaza, daca poti...
In Andaluzia cazarile in centrul oraselor mari sunt accesibile la pret, asa ca este pacat sa nu profiti de asta. Ne-am bucurat cand am vazut tariful hotelului, dar la acel moment nu ne gandisem la masina. Si ne-am trezit in situatia de a sta in buricul targului, de a face 5 minute pana la obiectivele principale si vreo 15 pana la masina. Nu suna prea bine, asa ca m-am apucat de cautari. In urma cautarilor am facut o harta cu parcarile din Granada (cu euro cele cu plata si cu "P" strazile cu locuri gratuite).

View Andalusia in a larger map

Pe strada se poate lasa masina pe locurile albastre, un timp limitat, cu plata (dar nu am vazut exact unde se plateste) sau pe locurile albe, gratuite (am gasit cateva strazi cu locuri gratuite, dar mai indepartate de centru). Pentru cei care nu gasesc niciun loc pe strada exista parcarile amenajate, cu plata, cu tarife foarte diverse. Locuri de parcare dupa gustul fiecaruia!
Concluzia: se poate parca gratuit in Granada, dar depinde cat de departe ai hotelul si cat esti dispus sa mergi pe jos... Harta nu am verificat-o la fata locului pentru ca noi oricum am ajuns tarziu si am lasat masina intr-un loc cu parcare interzisa, sperand sa nu fie ridicata. A nu se incerca pe propria piele! Dimineata am mutat-o in parcarea din Alhambra, cat se poate de legala.

Etichete: , , ,