30 de lucruri de facut musai in Andaluzia, Spania

Abia m-am intors din Andaluzia, provincia din sudul Spaniei, implinindu-mi astfel un vis pe are il aveam de ceva timp. Am asteptat atat excursia in Andaluzia ca imi era teama sa nu ma intorc dezamagita, dar a reusit sa-mi depaseasca asteptarile si asa destul de ridicate! A fost un maraton obositor si intens iar la finalul lui am facut o lista cu 30 de lucruri de facut in Andaluzia si pot spune cu mana pe inima ca, odata ajuns acolo, nu poti pleca fara:
Gradinile Generalife, Alhambra
Gradinile Generalife, Alhambra
13. Sa te plimbi cu barca in plaza de Espana, Sevilla
Si numai dupa toate aceste 30 de lucruri facute in Andaluzia pot spune ca am simtit pe propria-mi piele putin din Andaluzia, dar doar atat cat sa imi doresc sa ma intorc iar si iar acolo. Si alte circuite reusite mai gasesti pe fliotravel.


2 comentarii:

  1. Foarte buna enumerarea. Eu as mai adauga un mic dejun compus din deliciosii churros si ciocolata calda, muzeul stiintelor din Granada si un sat din Alpujarra, Siera Nevada.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu pe astea nu le-am incercat, asa ca iti multumesc pentru sugestii!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...