Pe acoperisul hotelului Capitol - Bucuresti la picioarele mele

Acum cateva saptamani, dintr-o intamplare, am ajuns la un instameet. Ce e ala? Nici eu nu stiam, dar cand mi s-a prezentat ca o intalnire a oamenilor care fac poze si care erau invitati sa pozeze si hotelul Capitol de pe Calea Victoriei, n-am mai stat pe ganduri si am zis ca vreau si eu sa merg. Partea cea mai interesanta: am ajuns din nou sa vad Bucurestiul de sus, sa-l simt subjugat la picioarele mele.


S-au strans in holul hotelului cateva zeci de persoane cu cont pe instagram care se mai si cunosteau intre ele dupa id si dupa pozele postate. Eu nu sunt un fidel utilizator, dar poate ar trebui sa incep sa-l utilizeze mai des!, asa ca m-am simtit putin stinghera, dar asta doar pana a inceput vizita in hotel, prin camere nou renovate si balcoane ce dadeau chiar pe Calea Victoriei!




Punctul culminant a fost urcarea pe acoperisul hotelului, denumit cred terasa de serviciu. Vedeam de jur imprejur un Bucuresti animat, dar parca linistit pentru ca zgomotul se estompa pana sus, cu vechi si nou, cu bune si rele, cu frumos si urat, dar imi placea ce vad! Nici galbuiul cladirilor din jur, nici griul cerului nu ma faceau sa-mi displaca peisajul pentru ca stiam ca jos, in strada, respira un oras plin de viata care se dezvolta pe zi ce trece devenind mai interesant si mai sofisticat. 

Etichete: , ,