Tunelul dragostei din Costesti, judetul Valcea

Am gasit "Tunelul dragostei" aparand in diverse topuri cu locuri mai putin stiute din lume. Initial prezentat ca fiind in Ukraina si revendicat apoi de romani, nu mi-am dat seama nici pana acum daca "Tunelul dragostei" din Ukraina este acelasi cu cel din Caras Severin, dar oricum pozele de acolo arata un loc extraordinar de frumos. Intr-o excursie pana la Horezu am descoperit din greseala un alt tunel al dragostei, varianta mai modesta a celui prezentat in topuri, la Costesti, in Valcea.

Cum se ajunge la Tunelul dragostei din Valcea?


In comuna Costesti, venind dinspre Ramnicu-Valcea spre Horezu, imediat dupa Muzeul Trovantilor, se trece peste o cale ferata ce pare inca folosita. Uitandu-ma accidental in dreapta am observat ca sinele continua printre copacii care s-au unit formand senzatia de tunel.
La vederea lui ne-am oprit si am facut o sedinta foto adhoc, pe cupluri.

Nu este nici pe departe la fel de impresionant ca cel din Caras-Severin, dar este mult mai aproape de Bucuresti si merita macar un popas de 10-15 minute!

Etichete: , , ,