Vacanta in insula Zakynthos, Grecia

Odata ce ai vazut vreo imagine cu plaja Navagio, celebra plaja cu epava, nu mai poti scapa de obsesia ei: ramane imprimata pe retina si iti lasa senzatia ca nu este reala, ca poza este trucata. Asa am patit si eu: stiam atat de bine poza, o vazusem de atatea ori si totusi ma gandeam ca nu se poate sa existe, de aceea nici nu am fost curioasa sa aflu unde este. Am descoperit-o apoi intr-un top cu cele mai frumoase plaje din lume si am aflat cu surprindere ca se afla in Grecia, pe insula Zakynthos.
Plaja Navagio, Zakynthos
Plaja Navagio, Zakynthos
De anul trecut ne promisesem ca in concediul lui 2014 ne vom intorce in Grecia si ne-am tinut de promisiune: am ales Zakynthos. Nu am reusit sa scapam nici acum de farmecul Greciei, ba pot spune ca dupa ce ne-am intors din Zakynthos suntem mai subjugati ca oricand de frumusetea acestei tari.
Si pentru ca am petrecut destul timp adunand informatii pentru aceasta calatorie si pentru ca acolo am vazut niste lucruri surprinzatoare care trebuie impartasite, despre Zakynthos si Grecia vor urma:
1. Cum se ajunge in Zakynthos?
2. Statiuni in Zakynthos si locuri de vazut in ele (Alykes, Laganas si Zante)
3. Jurnal culinar grecesc din Zakynthos
4. Plajele din Zakynthos
5. Excursii optionale in Zakynthos
6. Cum se vede plaja Navagio de sus
7. Coborare pana la Blue Caves
8. 10 lucruri care mi-au mai ramas de facut/ de vazut in Zakynthos
9. Am ajuns in Centrul Lumii! (Delphi, Grecia)

Etichete: , ,