Primul meu concurs de blogging

Astazi nu voi scrie despre nicio destinatie. Sau cel putin nu despre una care se poate vizita, ci despre una la care vreau sa ajung eu cu acest blog. A trecut un an de cand am inceput sa scriu aici si parca nici mie nu-mi vine sa cred ca m-am tinut de el! Articolelele au curs, numarul de vizitatori a crescut si eu am continuat sa scriu. M-am bucurat la fiecare like primit, aveam emotii de fiecare data cand vedeam ca am „1 comentariu in asteptarea moderarii” si am raspuns tuturor.
Dar acum ca a venit si primavara, parca vreau si eu sa mai cresc, sa am mai mult de 1 comentariu in asteptarea moderarii!


Periodic ma mai apuc sa citesc articole de genul „cum sa ai un blog de succes” si constat cu groaza ca nu prea respect nimic de acolo! Cu chiu cu vai am reusit sa fac o pagina de facebook si cam acolo se opreste vizibilitatea mea in social media! Toata activitatea mea de bloggerit se rezuma la a scrie cam ce as vrea eu sa aflu despre un obiectiv turistic daca as citi un articol despre el sau cam ce informatii mi se par mai greu de gasit.
Azi m-am decis sa mai fac un pas in blogging, sa am o noua provocare: m-am inscris in primul meu concurs, Blog Spring 2014. Trebuie sa scriu cateva articole pe niste teme alese de sponsori, articole care pot castiga premii. Impactul lor va fi masurat prin like-uri, comentarii si distribuiri, deci va astept cu drag sa va manifestati parerea despre ele! Care este provocarea? Well... temele sunt din diverse domenii care nu au absolut nicio legatura cu obiectivele turistice, asa ca eu va trebui sa le scriu cu trimitere la calatorii, dar deja am inspiratie din plin! Daca nu-mi iese pe o anumita tema, atunci nu il voi publica, decat sa ajung ca in bancul cu Bula care invatase numai despre rosie, iar la test a primit intrebari despre castravete si toate raspunsurile lui erau de genul „rosia, spre deosebire de castravete, este asa, s-asa, s-asa”.
Concluzia: am nevoie de like-urile voastre, de comentarii, de pareri si orice altceva mai presupune vizibilitate in labirintul asta numit social media.

Etichete: