In Sky Tower - Bucuresti la picioarele mele

Am citit pe blogul hailabord, pe la finalul lunii august, ca toata luna septembrie turnul nou construit in cartierul Aviatiei, Sky Tower, este deschis publicului in fiecare vineri. Stiam ca vinerea trecuta ar fi fost ultima sansa sa-l vedem asa ca m-am infiintat cu 2 colege de birou, in jur de ora 16:00 acolo. Paznicul care ne-a intampinat ne-a spus ca orarul de vizita se modificase si se putea intra doar dupa ora 17:00. Ne cam bosumflasem, dar ne-a dat si o veste buna: Sky Tower se poate vizita si in octombrie, tot in fiecare vineri, intre orele 17:00 si 21:00.

Sky Tower
Sky Tower
Sky Tower de jos
Sky Tower de jos

Vizita la inaltime, in Sky Tower

 

La ora 16:59 ne-am intors la turn si deja era o mare de oameni care asteptau sa urce. Liftul de 10 persoane ne-a dus pana la etajul 34 cu asa o viteza ca mi s-a infundat urechile instantaneu. La etajul 34 in Sky Tower este momentan amenajata o expozitie de pictura si mai sunt instalate o masa de tenis si o masa de fotbal. Dar nu au avut asa succes pentru ca toata lumea era lipita de geam sa admire privelistea: un Bucuresti intins la picioarele noastre. Panorama iti taie respiratia!

Priveliste din Sky Tower
Priveliste din Sky Tower
Am stat sus sa localizam fiecare cladire mai importanta pe care o puteam vedea de acolo: Intercontinental, Arena nationala, cartierul Pipera cu cladirile doar din sticla, Muzeul aviatiei, atat de aproape de turn incat puteam vedea si avioanele din curte si cartierul Aviatiei. Casa Scanteii si Casa Poporului se vedeau si ele, dar mai neclar din cauza pozitiei soarelui la acea ora si probabil a poluarii care difuza razele de soare, ca intr-o ceata.    

Intercontinental vazut din Sky Tower
Intercontinental vazut din Sky Tower
Arena Nationala din Sky Tower
Arena Nationala din Sky Tower
Cartierul Pipera vazut din Sky Tower
Cartierul Pipera vazut din Sky Tower
Muzeul Aviatiei vazut din Sky Tower
Muzeul Aviatiei vazut din Sky Tower
Cartierul Aviatiei de sus
Cartierul Aviatiei de sus
Experienta nu este recomandata celor cu rau de inaltime pentru ca geamurile sunt destul de generos construite, dar eu vreau s-o repet in prima vineri in care voi avea ocazia pentru a admira un Bucuresti la apus si inca unul in noapte. Sper sa ajute si vreme!

Etichete: , ,