Paste la Moeciu

Anul acesta am facut Pastele la Moeciu. A fost prima data cand am plecat de acasa de Paste, dar a fost frumos. Doar ne-am plimbat, fara a face pregatiri, a rosi oua sau a framanta cozonac. Pe deasupra am prins o vreme superba si liliacul inflorit peste tot.

Peisaj din Muntii Bucegi
In prima zi am facut o plimbare pana in Moeciu de Sus si am luat-o la dreapta spre Cheile Gradistei. Desi am stat in Moeciu de cateva ori, nu mai fusesem in partea asta. Drumul este proaspat asfaltat, destul de ingust, dar cu peisaje foarte frumoase. Se termina in imensul complex Cheile Gradistei. De aici de sus se vad muntii Bucegi intr-o parte si Piatra Craiului pe cealalta parte.
In zona Bran-Moeciu se mai pot vizita urmatoarele obiective turistice:
1. Cascada „La Chisatoare”
2. „Pestera cu lilieci”, din satul Pestera, care nu este insa amenajata pentru vizitare
3. Pestera Dambovicioara
4. Castelul Bran
5. Cetatea Rasnov
6. Pestera Valea Cetatii din Rasnov
O parte dintre ele le-am vizitat in excursiile trecute, iar la unele inca n-am ajuns. De data asta am ales sa ne indepartam de zona si am vizitat bisericile fortificate de la Prejmer si Harman, Poiana cu narcise din Sercaia, castelul Bethlen si coloanele de bazalt din Racos.

Pentru un Paste reusit incearca si altceva! www.fliotravel.ro

Harta cu obiective turistice din zona Brasov:

Pentru vizualizarea hartii in format mare apasa aici