Roma - cazare, bunatati culinare si cumparaturi

Cazare in Roma

Intr-adevar cazarea este destul de scumpa in Roma. Cele mai ieftine hoteluri dintre cele apropiate de centru se gasesc in zona garii Termini. Daca nu aveti o problema cu zona putin dubioasa atunci puteti incerca aici.

Noi am prins o oferta la un hotel mai departe de centru, intr-un cartier neturistic, ceea ce ne-a dat posibilitatea sa vedem si alta fata a Romei, una linistita. Daca vreti sa alegeti un hotel potrivit atmosferei acestui oras incercati www.fliotravel.ro

Ce se mananca bun la Roma

Surprinzator, in primele doua vizite mancarea nu a reusit sa ma impresioneze deloc. Mergand pe regula bine cunoscuta a turistilor, nu am prea mancat la restaurantele de pe langa obiectivele cunoscute. Le-am incercat insa de vreo doua ori si pe acestea, am mancat si pizza la pachet, pe strada si am incercat si restaurantele de pe langa hotel, in care intrau numai italienii. Toate mancarurile servite aratau excelent, dar pe cat de bine aratau, pe atat  nu imi placeau la gust.

Ultima vizita a fost insa cu noroc. Am mancat o pizza foarte buna, chiar pe via del Corso!
A doua oprire a fost la Gelateria de pe Vittorio Emanuele, nr.15, unde am baut un cocktail Bellini (sampanie cu suc de piersici), eu si o bere, el. Odata cu bauturile am primit si 2 platouri cu gustari, din partea casei: chipsuri si sandwichuri.


Bere si Bellini
Peroni si Bellini in Roma


Masa de pranz am luat-o la Pizza Re, la intersectia Via di Ripetta cu via Angelo Brunetti. Au o pizza excelenta si am inteles ca este recomandata si in ghidurile pentru turisti.

O pizza excelenta la Roma
O pizza excelenta la Roma

Am lasat desertul pe final pentru ca ce mi-a placut foarte mult a fost inghetata. Am incercat tarte cu fructe si prajituri care aratau demential in vitrine, dar erau fara gust, in schimb inghetata nu m-a dezamagit niciodata! Si gelaterii se intalnesc la tot pasul!

Cafea la Roma
Cafea la Roma
Inghetata in Roma
Sortimente de inghetata

In 2012 pizza era in jur de 10 euro, o cupa de inghetata cam 1 euro si berea in jur de 5 euro. 

Cumparaturi


Desi atipic pentru o fata, cand sunt intr-un alt oras si mai ales unul atat de interesant ca Roma urasc sa fac cumparaturi! Mi se pare o pierdere de timp si de aceea nu intru aproape deloc in magazine. Cea mai importanta strada de cumparaturi din Roma este Via del Corso. Pe ea se gasesc toate magazinele de haine si incaltaminte cunoscute, unele chiar de mai multe ori! Pentru cei care isi permit, via Condotti, perpendicular pe via del Corso in dreptul Piazza diSpagna, gazduieste brandurile luxoase.

Via del Corso pentru cumparaturi
Via del Corso pentru cumparaturi
Suvenirurile se gasesc la toate colturile de strada si sunt destul de ieftine. In 2012 am cumparat magneti de frigider si cu 1 euro.  

Alte obiective turistice in Roma

Etichete: , , ,