Insula Socotra

Din pacate inca nu am ajuns sa calatoresc in ritmul pe care mi-l doresc. Totusi, de visat nu ma poate nimeni impiedica, asa ca, pentru cei care au nevoie de idei noi, voi scrie in sectiunea "Vreau sa mai vad" despre locurile pe care vreau sa le mai vizitez.
Cum gasesc locurile acestea?  Vad o poza, raman impresionata ca exista asa ceva in lume si incep sa caut infrigurata informatii cu gandul ca trebuie sa vad asta cu ochii mei! Asa am ajuns sa am o harta a globului plina de pioneze care marcheaza locuri frumoase, cunoscute si mai putin cunoscute.

Astfel am gasit Socotra. Ce este Socotra? Este o insula in Oceanul Indian si apartine Yemenului.
Ce are atat de special? Vegetatia. Tocmai am citit pe Wikipedia ca o treime din vegetatia ei nu se gaseste nicaieri altundeva in lume. Pare un loc pe de alta planeta! De asta ma intriga si ma face sa-mi doresc sa o vad cu ochii mei. In plus mai are niste peisaje de vis si plaje ca insulele exotice populare. Pana voi ajunge sa calc pe ea ma delectez cu pozele facute de altii.
 
 
Vegetatie din Socotra
Copaci in Socotra

Planta de aloe din Socotra
Aloe in Socotra
 
Copac din Socotra
Vegetatie ciudata din Socotra

Copac din Socotra
Vegetatie din Socotra



Copaci din Socotra
Copaci ciudati din Socotra



Dune de nisip in Socotra
Nisip in Socotra



Peisaj din Socotra
Peisaj din Socotra
 
Plaja in Socotra
Plaja in Socotra
 
Muntii din Socotra
Munti in Socotra
Multumesc siteului http://www.socotraislandadventure.com ca mi-a permis sa folosesc pozele.
Am gasit un site cu o descriere foarte frumoasa a insulei si poze interesante http://terra.rvslive.ro/socotra-o-insula-ciudata-si-fascinanta/.

Etichete: ,