Cele mai vizitate 20 de obiective turistice din Roma

Roma este un oras care nu o sa inceteze sa ma fascineze! Niciodata! Inca din autobuzul de la aeroport a reusit sa ma surpinda cu ruinele incadrate atat de natural de blocurile locuite. Si in niciun alt oras nu am trait atat de intens emotia vederii unui obiectiv cunoscut ca atunci cand am dat cu ochii de Colosseum! Parca intr-o secunda m-am intors cu 2000 de ani in urma! Nu poate fi povestit asa ceva, trebuie trait.




Exista in Roma nenumarate obiective turistice. Un top 20 al celor mai vizitate obiective turistice din Roma, din punctul meu de vedere, ar fi:  
1. Fontana di Trevi

2. Columna lui Traian

3. Pantheon

4. Circus Maximus

5. Piramida lui Cestius

6. Piazza Navona

7. Piazza di Spagna

8. Piazza del Popolo

9. Piazza dei Cavalieri di Malta

10. Biserica Santa Maria in Cosmedin (Bocca della Verita)

11. Biserica Santa Maria Maggiore

12. Biserica San Giovanni in Laterano

13. Cripta Calugarilor Capucini

14. Colosseum

15. Foro Romano

16. Monumentul Vittorio Emanuele

17. Castelul Sant' Angelo

18. Catedrala San Pietro

19. Muzeul Vaticanului

20. Via del Corso


In excursia de o zi petrecuta la Roma am descoperit insa si alte locuri, mai putin vizitate, dar demne de trecut pe la ele:
1. Insula Tiberina
2. Cartierul traditional Trastevere
3. Tempietto di San Pietro, un templu micut ascuns intr-o universitate
4. Dealul Gianicolo, de pe care am admirat Roma de sus


Si sunt sigura ca Roma are si alte locuri ascunse! Daca vreti sa le vedeti pe cele de mai sus sau sa le descoperiti pe cele ascunse un city-break este cea mai buna varianta - www.fliotravel.ro



Harta cu obiectivele turistice din Roma:

Pentru legenda vedeti harta Romei in format mare

Etichete: , , ,