Pe langa Bucuresti - Palatul Mogosoaia

Cel mai apropiat loc in care pot spune ca am facut o excursie in afara Bucurestiului este Palatul Mogosoaia. Vizitarea Palatului Mogosoaia costa, dar gradina de trandafiri dinspre lac, turnul din fata palatului, bisericuta veche de la intrare si mai ales pajistea din stanga, unde nu se fac gratare si nu se asculta manele la maxim, sunt gratuite. Si vizitarea palatului are un pret modic, asa ca macar o data merita.
 

Palatul Mogosoaia vazut dinspre lac
Palatul Mogosoaia vazut dinspre lac



 
La Palatul Mogosoaia se poate ajunge cu masina tinand soseaua Bucurestii Noi si apoi soseaua Bucuresti-Targoviste(DN1A). La un moment dat, dupa ce am intrat in comuna Mogosoaia, un indicator imi arata ca la stanga se poate ajunge la Palat. Pentru transportul in comun am citit ca 460 ajunge la Palat, de pe soseaua Bucurestii Noi, dar nu am l-am folosit niciodata.  
Mai nou, am aflat ca mai exista un alt palat al Brancovenilor, la Potlogi. Din pozele vazute pe net seamana cu palatul de la Mogosoaia, dar nu pare la fel de bine conservat. Oricum, merita o scurta vizita pentru a-l vedea “pe viu”, dar astept primavara. Intre timp am ajuns si la Palatul brancovenesc de la Potlogi.
 
 
Pajistea de la Mogosoaia toamna
Mogosoaia toamna

Mogosoaia toamna

Vedere din turn
Mogosoaia vara
 
Mogosoaia vara

Palatul Mogosoaia vara
Mogosoaia vara
 
Palatul Mogosoaia toamna
Mogosoaia toamna

Mogosoaia toamna

Harta cu alte obiective turistice din Bucuresti si de pe langa

Etichete: , , ,