Inceput in Bucuresti

Avand in vedere ca Bucuresti este orasul pe care l-am vazut cel mai des in viata mea, mi se pare normal sa-i acord primul articol. Desi locuiesc de atata timp aici, turist am fost in el doar cand mi-au venit prieteni din afara. 


Arcul de Triumf din Bucuresti
Arcul de Triumf din Bucuresti



De fiecare data am aceeasi dilema: ce sa le arat cat sa le las o impresie buna. Si am descoperit ca avem o multime de obiective turistice in Bucuresti, dintre care le-as arata:



·         Casa Poporului

·         Gradina Botanica

·         Muzeul Militar

·         Cladirea CEC

·         Palatul Mogosoaia

·         Cismigiu

·         Muzeul Satului

·         Palatul Cercul Militar National

·         Centrul Vechi

·         Arcul de Triumf

·         Ateneul Roman
·         Palatul Stirbei
Lunga lista de obiective turistice din Bucuresti si inca nu le-am adaugat pe toate! Dar cum titlul blogului promite calatorii in detalii, postarile viitoare vor cuprinde informatii referitoare la fiecare punct de pe lista. Pentru tururi personalizate in Romania : secretromania.com

Harta cu obiective turistice din Bucuresti

Pentru legenda vedeti harta Bucuresti in format marewww.secretromania.com

Etichete: , , ,